Gradul de ocupare a hotelurilor din Poiana Braşov în perioada festivalului Massif, 3-5 martie, a fost de până la 35%, iar încasările restaurantelor au fost de aproximativ un sfert din media unui weekend de februarie, se arată într-un comunicat remis, miercuri, de Organizaţia Patronală de Turism Poiana Braşov, care adaugă că este de acord cu organizarea pe viitor a acestui eveniment numai dacă factorii implicaţi ţin cont de observaţiile sale.
În urma unei analize efectuată de hotelierii din Poiana Braşov, a reieşit că gradul de ocupare a fost „unul neaşteptat de mic, până în 35%, aici fiind incluşi artiştii şi stafful, încasările restaurantelor din incinta hotelurilor, cumulate cu cele individuale, au avut o medie de 24% faţă de un weekend de februarie, iar veniturile şcolilor de schi – 25 % faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior”.
Organizaţia Patronală de Turism Poiana Braşov consideră că evenimentul nu s-a adresat profilului de client obişnuit al staţiunii, menţionând totodată că media de vârstă a participanţilor la festival a fost între 20 şi 24 de ani.
Hotelierii din Poiană au remarcat, de asemenea, că evenimentul nu a adus niciun turist străin şi consideră că este necesară promovarea mai agresivă la nivel internaţional, cu atât mai mult cu cât, din această vară, au fost anunţate mai multe curse/destinaţii de pe noul aeroport din Braşov.
În urma unui sondaj făcut cu toţi membrii Patronatului, organizarea în incinta festivalului a fost apreciată cu nota 7,6, se arată în comunicat.
De asemenea, conducerea organizaţiei a anunţat că nu este de acord cu organizarea de evenimente gen Winter Village în Poiana Braşov, în contextul în care organizatorii Massif au anunţat, la rândul lor, că se gândesc şi la alte evenimente în staţiunea braşoveană.