Inspectorii Biroului Apărare Civilă, Sănătate și Securitate în Muncă și Situații de Urgență din cadrul Primăriei Municipiului Constanța împreună cu specialiști din cadrul firmei prestatoare se asigură că sirenele din municipiul Constanța funcționează în cele mai bune condiții.
Serviciile de mentenanță tehnică asigură funcționarea optimă a echipamentelor – centrală electronică de alarmare, echipamente PC, software, stații radio, cabluri și antene radio etc.
„În cadrul acestei activități, se vor emite mai multe semnale acustice. Rugăm cetățenii să rămână calmi, deoarece este doar o verificare a mijloacelor de alarmare”, au transmis reprezentanții Primăriei Municipiului Constanța.
„Menținerea în stare de operativitate a sistemului de înștiințare – alarmare este una dintre responsabilitățile administrației publice locale. Prin intermediul acestor mijloace de alarmare pot fi transmise semnale acustice cu diferite semnificații sau pot fi transmise mesaje vocale care vizează anumite măsuri pentru comunitate”, au completat reprezentanții municipalității.